Halikko-viesti (24/10/2015)
Järjestäjä: AngA
Osuus: 5C
K-1 Ok
1-2 Ok, pää oli ylhäällä.
2-3 Taoin rinnettä pitkin aivan liikaa vauhdinpitoon keskittyen ja kuvittelin vastamäen vähän isommaksi, ennen kuin olinkin jo kaartanut aika paljon siitä ohitse. Takkiin about 60-75sek. Rastinotossa vielä 10 sek ihmettely. Piru.
3-4 Skarppasin ja laitoin suunnistuksen terävämmäksi, ok.
4-5 Ok.
5-6 Ok. En kyllä ollut ihan saletti sijainnista rastimäkeen noustessa, mutta olin varma, että terävän notkon ja rastin takana olevan jyrkänne huipun näkee kuitenkin.
6-7 Lähdin seuraamaan nenää kivikon vasemmalta puolen suunnitelman mukaisesti, mutta näköjään vähän liian aikaisin. Ehkä kivikko alkoi aiemmin kuin kartta antaa ymmärtää.
7-8 Kattelin, että vasemmalla on uraa kun porukkaa painoi siellä. Suunnitelma oli kiertää vihreä alapuolelta, mutta toisaalta aiempien osuuksien porukka sanoi, että läpi vaan..
8-9 Tämä rasti olisi pitänyt ottaa enemmän oikealta, niin olisi tullut paremmin vauhtia.
9-10 Tuuppausväli, tsekkasin loppulenkkiä.
10-11 Sama
11-12 Sama, muistin, että kannattaa mennä aidan vasemmalle puolen ennen rastia, niin ei tarvitse harjoitella estejuoksua.
12-13 Sama
13-14 Alakautta toisin kuin edellisillä osuuksilla. Hyvä reitti.
14-15 Olis voinut tiputtaa rastilta suorempaankin alas, nyt meni vähän pomppimiseksi.
15-16 Hämärä kuvioraja rastiympyrän ja polkuviivojen alla hämmensi. Piti ihan ottaa lyhyt stoppi ennen rastia ettei tule mitään ihmeellistä.