Oman suunnistuksen analyysi

Sija: 37 Nimi: Dobbs Neil, Sarja: H21A1
Aika: 1:35:31 Voittajan aika: 1:14:31 Tappio: 28.18 %
Rutiinitaso: 72.7 % Maksimitaso: 81.3 % 11.1 km
määrittelemätön
Vire:0Fiilis:0
Väli Tilanne rastilla Rastiväli
Aika Ero Oma Nopein Ero Tasoero % Tappio Poikkeama Onnistumis% Virhe Välin tyyppi
14:02+0:534:023:09+0:5328 %99.4 %
keski
>>
27:41+1:223:392:57+0:4223.7 %100 %
keski
>>
311:03+2:383:222:02+1:2065.5 %0:46 0:46 69.9 %
keski
>>
411:38+2:370:350:29+0:0620.6 %100 %
lyhyt
>>
514:51+4:183:131:24+1:49129.7 %1:25 1:25 19.5 %
lyhyt
>>
620:09+5:405:183:35+1:4347.9 %0:44 0:44 83.8 %
pitkä
>>
726:49+6:536:405:14+1:2627.3 %99.9 %
pitkä
>>
827:34+7:070:450:31+0:1445.1 %86 %
lyhyt
>>
929:38+7:422:041:18+0:4658.9 %0:24 0:24 75.1 %
lyhyt
>>
1035:06+8:495:284:13+1:1529.6 %98.1 %
pitkä
>>
1137:55+10:192:491:16+1:33122.3 %1:12 1:12 25.3 %
lyhyt
>>
1240:54+11:032:591:58+1:0151.6 %0:28 0:28 80.8 %
keski
>>
1346:20+11:465:263:49+1:3742.3 %0:34 0:34 88.2 %
pitkä
>>
1448:23+11:572:031:41+0:2221.7 %100 %
keski
>>
1549:14+12:050:510:38+0:1334.2 %94.6 %
lyhyt
>>
1652:06+12:422:522:08+0:4434.3 %94.4 %
keski
>>
1755:53+13:403:472:49+0:5834.3 %0:11 94.5 %
keski
>>
1857:33+13:591:401:15+0:2533.3 %95.2 %
lyhyt
>>
191:10:01+16:1112:289:11+3:1735.7 %0:46 0:46 93.3 %
pitkä
>>
201:14:16+16:584:153:00+1:1541.6 %0:25 0:25 88.7 %
keski
>>
211:17:56+17:423:402:44+0:5634.1 %0:11 94.6 %
keski
>>
221:22:34+18:394:383:31+1:0731.7 %96.5 %
pitkä
>>
231:23:32+18:470:580:47+0:1123.4 %100 %
lyhyt
>>
241:27:43+19:224:113:29+0:4220 %100 %
keski
>>
251:28:24+19:280:410:35+0:0617.1 %100 %
lyhyt
>>
261:32:21+20:363:572:16+1:4174.2 %1:03 1:03 63.1 %
keski
>>
271:33:45+20:441:241:06+0:1827.2 %100 %
lyhyt
>>
281:34:31+20:440:460:40+0:0614.9 %100 %
lyhyt
>>
291:35:31+20:591:000:41+0:1946.3 %85 %
lyhyt
>>
301:35:31+21:000:000:01 -100 %100 %
lyhyt
>>
Yht1:35:31+21:001:08:27+27:04+8:09+7:4787.1%   
Ero omaan optimiin (100%)7:47
Eron ja virheiden suhde 37 %
Suorituksen onnistuminen (%)87.1 %
Onnistuminen lyhyillä väleillä 83.1 %
Onnistuminen keskimittaisilla väleillä 89.6 %
Onnistuminen pitkillä väleillä 93.3 %