Oman suunnistuksen analyysi

Sija: 5 Nimi: Jan Petrzela, Sarja: M21E
Aika: 1:37:47 Voittajan aika: 1:34:03 Tappio: 3.96 %
Rutiinitaso: 97.9 % Maksimitaso: 99.6 % 0 km
Väli Tilanne rastilla Rastiväli
Aika Ero Oma Nopein Ero Tasoero % Tappio Poikkeama Onnistumis% Virhe Välin tyyppi
12:02+0:082:021:54+0:087 %95.2 %
keski
>>
23:46+0:081:441:40+0:044 %98.2 %
keski
>>
39:10+2:265:242:58+2:2682 %2:22 2:22 21.8 %
keski
>>
413:58+2:584:484:09+0:3915.6 %0:33 0:33 86.8 %
pitkä
>>
524:05+3:5410:078:56+1:1113.2 %0:59 0:59 89.1 %
pitkä
>>
624:38+3:510:330:33 0 %100 %
lyhyt
>>
726:50+3:582:122:05+0:075.6 %96.6 %
keski
>>
830:46+3:583:563:56 0 %100 %
pitkä
>>
932:14+3:491:281:27+0:011.1 %100 %
lyhyt
>>
1033:17+3:471:030:59+0:046.7 %95.4 %
lyhyt
>>
1144:43+4:0511:2611:03+0:233.4 %98.7 %
pitkä
>>
1249:05+3:574:223:52+0:3012.9 %0:24 0:24 89.4 %
pitkä
>>
1352:51+4:053:463:38+0:083.6 %98.5 %
pitkä
>>
1455:19+4:082:282:25+0:032 %100 %
keski
>>
1559:38+4:014:194:11+0:083.1 %99 %
pitkä
>>
161:00:44+3:571:061:03+0:034.7 %97.4 %
lyhyt
>>
171:01:38+3:570:540:51+0:035.8 %96.3 %
lyhyt
>>
181:02:29+3:550:510:51 0 %100 %
lyhyt
>>
191:04:31+3:462:021:57+0:054.2 %97.9 %
keski
>>
201:06:33+3:422:022:02 0 %100 %
keski
>>
211:06:34+3:420:010:01 0 %100 %
lyhyt
>>
221:08:14+3:461:401:31+0:099.8 %92.4 %
keski
>>
231:09:32+3:491:181:15+0:034 %98.2 %
lyhyt
>>
241:11:35+3:382:031:55+0:086.9 %95.3 %
keski
>>
251:13:37+3:462:021:53+0:097.9 %94.3 %
keski
>>
261:15:39+3:442:022:00+0:021.6 %100 %
keski
>>
271:21:11+3:485:325:24+0:082.4 %99.7 %
pitkä
>>
281:22:50+3:431:391:33+0:066.4 %95.8 %
keski
>>
291:24:05+3:471:151:10+0:057.1 %95.1 %
lyhyt
>>
301:31:23+3:567:187:09+0:092 %100 %
pitkä
>>
311:32:48+3:541:251:24+0:011.1 %100 %
lyhyt
>>
321:36:12+3:533:243:24 0 %100 %
keski
>>
331:37:12+3:451:001:00 0 %100 %
lyhyt
>>
341:37:47+3:440:350:32+0:039.3 %92.9 %
lyhyt
>>
Yht1:37:47+3:441:30:41+7:06+4:18+4:1892.2%   
Ero omaan optimiin (100%)4:18
Eron ja virheiden suhde 115.1 %
Suorituksen onnistuminen (%)92.2 %
Onnistuminen lyhyillä väleillä 97.9 %
Onnistuminen keskimittaisilla väleillä 91.3 %
Onnistuminen pitkillä väleillä 95.7 %